Thursday, September 8, 2011

Θόδωρος Γρηγοριάδης - Ποιήματα για την Ορεστιάδα



ΟΡΕΣΤΙΑΣ


«Η πόλις διαθέτει:
Τετράγωνα σπίτια,
οικοδομικά τετράγωνα, στενόμακρους δρόμους,
στενά σύνορα, κρυφά περάσματα». *

Μου λες μια καλημέρα, μου κόβεις
τα δένδρα, μου κόβεις τη θέα,
ένα ποτό και κλείνει η πιάτσα.

Θα πιάσει ομίχλη, θα πιάσει
βάρος στη ψυχή μου, θα πιάσει
πάλι η αστυνομία κάποιους
λαθρέμπορους.

* από διαφημιστική μπροσούρα


ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ

Μένω ψηλά,
στον τέταρτο μένω
εκεί θα προσμένω το τέλος μου.
Βλέποντας μόνον το τρίτο κανάλι
TV Τουρκία.

Ζεκί Μουρέν, απ’τα παράλια,
ψηφιακά περιπλανιέται η εικόνα σου
στη Ρουμελία.


[Για ποιήματα του Γρηγοριάδη και για άλλους τόπους το Έβρου, καθώς και για την Αδριανούπολη (όπως την ακούγαμε την πόλη από τους πρόσφυγες γονείς μας, δες theodorosgrigoriadis.blogspot.com/search/label/Συλλογή%20δεύτερη]

No comments:

Post a Comment